Jelena Uzelac Vasić

  /  Jelena Uzelac Vasić

Jelena Uzelac Vasić

Jelena Uzelac Vasić je sveobuhvatan biznis strateg i konsultant, Chief Strategy Officer u biznis dizajn kompaniji “New Startegy”, kao i profesor na katedri za Digitalni Marketing na Fakultetu za Medije i Komunikacije u Beogradu (FMK). Kao jedan od najpoznatijih regionalnih profesionalaca u domenu biznisa, strategijskog marketinga i brend konsaltinga, svoj višegodišnji rad temelji na čvrstim i inovativnim metodološkim osnovama.
Kao multidisplinarni i sveobuhvatan biznis profesionalac, Jelena je trenutno fokusirana na podizanje svesti i globalnu primenu jedinstvenih novih metodologija biznis konsaltinga, kroz koju uspeva da se analitično bavi svim svojim oblastima specijalizacije: strategijsko biznis i brend planiranje, inovacije, organizaciona kultura i razvoj ljudi, brend personality kao koncept. Profesionalna misija vođena ličnom metodologijom koju je razvila (What’s next metodologija za strategijski razvoj i rast) svodi se na kreiranje biznisa i brendova koji imaju moć da promene svet.
U prethodnom višegodišnjem iskustvu, Jelena je karijeru primarno gradila u agencijama za brend konsalting i marketinške komunikacije (DNA Communications, Executive Group), gde je imala priliku da sarađuje sa i unapredi brend i poslovanje mnogih regionalnih i multinacionalnih kompanija, iz širokog spektra industrija (Erste Banka, Nestle, P&G, Vojvodjanska Banka OTP, Societe Generale, FIAT, SQUARE AFFAIR, AIGO, TEEKANNE, MK GROUP, BALL Packaging itd). Brz profesionalni razvoj i napredovanje na menadžerske i vodeće pozicije, imala je u oba sistema, gde je imala priliku da vodi sektore i organizaciju.
Jelenina posvećenost daljem razvoju marketinga i brenda kao najvažnije biznis discipline, nešto je što se reflektuje u njenom naučnom i svakodnenvom praktičnom radu. Kroz doktorsku disertaciju nastavlja da se bavi razvojem metodologije za analizu i merenje biznisa i brendova kroz njihov personality, stvarajući tako novi kompas za biznis odlučivanje, planiranje i razvoj. Kroz razvoj posebnog edukativnog programa za start upove, mikro i mala preduzeća u Srbiji koji imaju snažan potencijal da postanu prepoznatljivi brendovi, Jelena ispunjava svoju viziju podrške ovim kompanijama na njihovom putu do uspeha.
Aktivno uključena u promociju i razvoj industrije, kroz brojna učešća i predavanja na konferencijama, te kroz aktivno pisanje kolumni i stručnih autorskih tekstova za stručne medije. Autor je edukativnog bloga o marketingu i društvu, kojeg karakteriše edukacija kroz svakodnevne svima poznate situacije i teme.
Član International Advertising Association IAA i Srpske Asocijacije Menadžera SAM.